GARNIER ULTRA DOUX - RECENZJA

Heloł heloł!

Sama w to nie wierzę ale dziś tworzę kolejna recenzję... z racji tego, że moja ostatnia recenzja przypadła Wam do gustu, dziś postanowiłam zrecenzowac kolejny kosmetyk. Jest to odżywka Garnier Ultra Doux zawierająca olejek awokado i masło karite, przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Kupiłam już kolejne opakowanie więc kilka słów od siebie mogę Wam przekazac.

No to co? Do rzeczy...

Opakowanie standardowe o pojemności 200 ml, w kolorystyce, która wpadła mi w oko. Zamknięcie ozdobione "listkiem", który ułatwia otwieranie butelki (niestety przy szamponach otwieranie staje się bardzo trudne).


 
 

Co obiecuje nam producent?
Wyjątkowa receptura, aby odżywiac włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX łączy olejek z awokado znany ze swych własciwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite, w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów.


Rezultat : Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i odżywione. Są niewiarygodnie miekkie i błyszczące.


Sposób uzycia :  Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na włosy az po końce, pozostaw na kilka chwil, nastepnie spłucz.


Skład :

aqua/water, cetearyl alcohol, elaeis guineensis oil/palm oil, behentrimonium chloride, ci 15985/yellow 6, ci19140/yellow 5, stearamidopropyl dimethylamine, chlorhexidine, dihydrochloride, persea gratissima oil/avocado oil, citric acid, butyrospermum parkii butter/shea butter, hexyl cinnamal, glycerin, parfum/fragrance


Konsystencja mnie zaskoczyła i urzekła. Jest to żółciutki, pachnący budyń. Łatwo się rozprowadza, nie spływa. jest w sam raz.


Nakładam odżywkę po umyciu włosów na 5 minut lub więcej - po prostu biorę kąpiel i spłukuję odżywkę na końcu. Moje włosy pokochały to cudeńko!  Są mega gładkie, nawilżone, błyszczące.  Efekt jest taki, jak po zastosowaniu maski mlecznej, której kiedyś używałam. Jeśli chodzi o odżywki to ta jest najlepsza jaką miałam i czuję, że ten romans będzie trwał dłuuuugo :)


Nadal nie jestem dobra w recenzjach więc nie mam pojęcia co mogłabym tu dodac...
acha! chyba trzeba zrobic jakieś podsumowanie , że niby plusy i minusy...


Plusy +
- dośc poręczne opakowanie
- idealna konsystencja
- wydajna
- przyjemny zapach
- wygładza, nawilża włosy
- nie spływa, dobrze się rozprowadza
- cena przystępna (ok,8-9 zł za 200 ml)


Minusy -
yyy...no...tego...jakoś nic mi nie przychodzi do głowy :)


Dziewczynki ogólnie rzecz biorąc szczerze polecam Wam tą odzywkę, ja ja uwielbiam <3

Love

Ofca.

52 komentarze:

  1. przyjrzę się tej odzywce bo jeszcze jej nie używałam. Na razie trzymałam się z dala od szamponów i odżywek z tej serii Garniera bo słyszałam że obciązają włosy ale może w koncu się skuszę;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ale zachęciłaś mnie tą recenzją więc pewnie kupię jak skończy mi się obecna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co Ty gadasz.. ;o ten szampon jest najlepszym jaki kiedykolwiek miałam :P wszystko zależy od włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie eksperymentuje, bo znowu zaczely mi sie przetluszczac wlosy po tych wszystkich specyfikach :( / hotrain

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli muszę się za nią rozejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ich szampon z drożdzami piwnymi :) tej jeszcze nie miałam odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma w składzie silikony ? bo w sumie nie znam się na tych nazwach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się recezja :D Może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro polecasz i ma same plusy to chyba też skuszę się na tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że może obciążać włosy ale wiadomo ile ludzi tyle opinii :) Fajnie, że u Ciebie się sprawdziła :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się skuszę po twojej recenzji^^ mam nadzieję,że będzie taki sam efekt :)

    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio oszalałam chyba na punkcie swoich włosów, co chwilę czytam o odzywkach i najchętniej kupiłabym je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka zakochała się w tej odzywce i szamponie :) i to jeszcze jak ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja, być może zakupię :D
    Obserwuję, odwdzięczysz się? XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ją w sklepie ale jakoś się nie zatrzymywałam przy niej, teraz to zrobię :P I prze fajny ten listek :D I lubię produkty Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to nie masz białej koszuli??? eheheh no nie wieżę :)))) a ta odżywka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Profesjonalnie napisane, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. mialam keidys :D rowniez zie polubilismy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful post!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam i niestety dla moich włosów była do kitu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna recenzja kochana !

    Życzę również miłego dnia,dzisiaj słonko u nas od rana - oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. haha co nie ;D? make up jest okropny w nocy -.- chociaz musze przyznac sama, ze osttanio usnelam w make upie ;o i nawte nie bylam pod wplywem ^^ bylam tak mega zmeczona ze usnelam przed lapkiem i nic nie pamietam ;o ponoc siostra mi rozlozyla lozko i SAMA do niego przeszlam :D masakra ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. za syzbko mi sie wcislo :D no masakra bo mialam make up na sobie caly -.- jeju tak sobie plulam w twarz rano ze masakra ;//.. ale wstalam i oczyszczalam ja niemilosiernie dlugo ^^ noo a potem czas przyszeld na poduszke zeby ja ogarnac z tuszu, kredki, fluidu xD

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam i jak najbardziej mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opinie na temat tej odzywki są bardzo podzielone, ja jej nie używałam.... jeszcze, ale szukam teraz czegoś nowego tak jak pisałam może spróbuję:)
    Tak obcięłam włosy jak widać:)))) A co najlepsze, to każdy co mnie zobaczy to nie powie czy ładnie czy brzydko tylko każdy od razu: nie żałujesz? :)))) Nie żałuję, męczyły mnie te długie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. mi też nie służyła ...strasznie plątała mi włosy ;/ zapraszam po zniżkę 20% na torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jakoś nie jestem przekonana do Garniera :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana u mnie dobrze, załapałam już pierwsze jedynki :D
    Chyba wypróbuję tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. recenzja fajna ;) wypróbuję ten kosmetyk ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marcysia dobrze,ze tego neta w pracy niemasz;p przynajmniej sie przestaniesz opierdzielac:D:D,ja Cie zawsze uswiadamiam Offco moja:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niestety, a może i stety dalej szukam ideałów :(

    OdpowiedzUsuń
  32. no niestety, czasami tak bywa, ale je poprawię :P

    OdpowiedzUsuń
  33. sounds great =)


    ♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się, to jest fajna odżywka, ale dla mnie za mało wydajna:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. z pewnością wypróbuje, bo moja odzywka z Timotei właśnie się skończyła

    OdpowiedzUsuń
  36. ten listek mnie powalił, świetnie wymyślone!
    A jakie bajery Ciebie konkretnie interesują przy słuchawkach?

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubię tą odżywkę ale tylko na końce bo jak dam troszkę wyżej na włosy od połowy chociażby to wtedy się szybko przetłuszczają, a ponieważ jestem posiadaczką ombre to o to niełatwo bo mam suche końce a góra taka ooo :D:P ale szamponu nie używałam używała któraś z was???

    http://kamikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. o mamuniu! czaszeczki?:D o nie, nie, nie! takich bym nie chciała:P Myślę, że jeszcze jakieś nowe będą, dorzuciłam jeszcze jedno i zastanawiam się, czy nie wrzucić je na profilowe tutaj:D

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda, ze u mnie tego nie ma w sprzedazy

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja skusiłam się z tej serii "ULTRA DOUX" na szampon z cytryną i białą glinką do oczyszczania. Zapach jest cudowny! Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. niestety u mnie nie ma tej odzywki bo juz sie za nia ogladalam :(:( oj ubolewam nad tym bardzo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i za wizytę :)
napewno odwiedzę Twój blog!
Jesli obserwujesz - napisz! :)