https://www.facebook.com/monikarzesygdansk?ref=hlhttp://instagram.com/mbeauty_lashes#monisia2056@wp.plhttps://plus.google.com/u/0/114289364766322750032/postshttp://www.pinterest.com/ciornaofca/http://www.bloglovin.com/blog/3635178

SYOSS

Witajcie Słoneczka <3

Nie cierpię wracac do pracy po urlopie ;/ w ogóle nie chciało mi się wstac... ale całe szczęście o 17 wróciłam do domku. Po drodze wstąpiłam po szampon bo denko krzyczało już dośc głośno. Postanowiłam zmienic serie do włosów i wypróbowac szampon i odżywkę Syoss'a. Widziałam, że kosmetyki te są chwalone. Zobaczymy...  Producent obiecuje, że w składzie nie ma silikonów, parabenów i parafiny, że ani szampon ani ożywka nie obciążają włosów i dogłębnie je odżywiają.

Nie mogło się obejśc bez moich ulubionych bibułek matujących - przydaja sie w pracy bo klimatyzacja życ nie daje.



Kupując gumki do włosów w Świecie Spinek natknęłam się na przecenę i to o 70% ! Widząc tą bransoletkę nie mogłam się oprzec :) Cena na metce to 29,90zł a ja kupiłam ja za 8,90zł :)






Miłego dnia kochane moje :*

Ofca.

41 komentarzy:

  1. Ułaaa ale przecena :D Super ma kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka jest cudowna :)

    bibułki matujące fakt bardzo przydatna rzecz ;)

    Syossa nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zużyjesz to napisz coś o tym szamponie i odżywce, jestem ciekawska :*
    Ciekawa ta gumeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jestem tej serii, bo miałam tylko odżywkę tej firmy ale jak dla mnie nie była dobra. Czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, hazard jak się paczy :P Ja i tak preferuje black jacka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taam, jak na filmach w pokera grają, to fajnie wygląda :P

      Usuń
  6. Uzżywam sprayu nabłyszczającego z syossa i jestem zadowolona : ) A tych produktów nie używałam , ale ciekawa jestem ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście odradzam Syossa. Polecam Bio Silk albo Gliss Kur ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten szampon, ale został wstrzymany od mycia, ze względu na kostke lusha :D użyłam 1/4 ale temu sie jesc nie daje, więc czeka na swoją kolejke do ponownego użycia.
    Bibułki matujące hmm no dobrze że sobie o nich przypomniałam, spoglądając na zdjęcie u ciebie, mam ale inna firma. Zapominam o nich ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna bransoletka, takie male cos, a jak cieszy :) :)
    ja jak dotad nie uzywalam nic z Syoss, poza jakas guma do wlosow, ktora podkradlam chlopakowi :P wiec tymbardziej czekam na owcza recenzje =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na zakładkę wymiankową :)
    http://elizabeth-harmony.blogspot.com/p/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję SYOSSa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo ciekawa jak sprawdzają się te produkty z syoss :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez ten świat spinek się zamotałam ;d Jeśli to bransoletka to jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To tak jak ja nie lubię ciężkich tłustych kremów, ten ma plus bo odżywia, da się przeżyć na noc.
    Daj znać jak sprawdzi się u Ciebie Syoss, bo odżywki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest przecudna! Też się zastanawiałam nad tym szamponem ale przeczytałam że ma w składzie sls i sobie dałam siana:P Przez to blogowanie zostałam opętaną wiedźmą która zanim coś kupi stoi nad każdą rzeczą 5 min i próbuje rozszyfrować skład :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no z myślą o tych co gnębią mnie o właśnie takie foty zostało dodane, a wyglądam na nim masakrycznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. bransoletka mi się podoba i przypomniałaś mi, że też muszę kupić bibułki. Miałam ten szampon ale dla mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, w sumie to dziękujemy! ;DD ja szczerze mówiąc to nie przepadam za szamponami z Syossa bo strasznie szybko przetłuszczają mi się włosy, chociaż myję codziennie to potrafiłam po umyciu szamponem z tego mieć w połowie dnia już tłuste :O

    OdpowiedzUsuń
  19. ja po wielu eksperymentach "powróciłam" (po naprawdę długim czasie) do szamponu jahnson's baby i jestem mega zadowolona!

    a co do zmiany bloga- wszystko postarałam się dziś wyjaśnić na recklessplace, po prostu potrzebowałam tego! ;*
    pozdrawiam
    http://anka-and-her-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. raczej słaba ze mnie pisarka czy felietonistka, ale zamierzam próbować ;)
    dziękuję i oczywiście zapraszam jak najczęściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. That bracelet is so cute.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    OdpowiedzUsuń
  22. napisz jak się syoss sprawuje, bo chcę go kupić i nie wiem czy warto :D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna bransoletka:) szkoda by bylo nie kupic;D
    Co do szamponu to czekam na recenzje bo sama chce zmienic ale nie wiem na jaki;) a tu prosze;) na jakiego bloga nie wejde tam poruszana jest kwestia szamponow ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. love the bracelet!
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam szamponu tego, bo odżywka ma (dla mnie , oczywiście) okropny zapach.
    Faktycznie czuć , że nie ma sylikonu, nie pieni się tak dobrze jak inne szampony, co jest dobrym znakiem :)
    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. branzoletka jest przesliczna ! :)
    no i czerkam jak zdasz recenzjie jak sprawuje sie szampon i odzywka :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem, nie umiem się przekonać do syossa, ale mam ochotę wypróbować suchy szampon :D bransoletka/ki świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. We dont get those products here, but they look good.
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi się miło zrobiło, że się ktoś stęsknił:)
    No, no, koniecznie napisz recenzję, bo tak jak pisałam z jednego produktu jestem niezadowolona, a ta seria mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  30. No wlasnie to dla mnie bardzo na reke ze tyle dziewczyn zajelo sie szamponami;) daj znac jak skrobniesz cos na jego temat;) jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna bransoletka ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja równiez jestem Ciekawa Syoss zastanawiałam się nad nim ale w ostatecznosci wziełam Schwarzkopf 7 olei i zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z syosem mam zle doswiadczenia :( Podraznil mi skore na tyle ze mialam rany :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo interesujący post! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo podoba mi się odcień tej bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I jak się szampon sprawdził ? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i za wizytę :)
napewno odwiedzę Twój blog!
Jesli obserwujesz - napisz! :)